Reklamacja i serwis w PESport

Reklamacja i serwis.

Drogi kliencie, do każdego produktu zakupionego na www.pesport.com.pl obowiązuje gwarancja w systemie door – to – door. Oznacza to, że przy ewentualnym problemie ze sprzętem, nie musisz się martwić o wysyłkę produktu. Wspólnie z serwisem zadbamy o to, żeby odebrać sprzęt, usunąć usterkę oraz ponowienie dostarczyć go do Ciebie.

Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Tobą w celu dokończenia procesu reklamacji i poinformuje o przyznanej formie rekompensaty.

Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty przyjęcia produktu przez serwis.

W celu złożenia reklamacji prosimy o przesłanie wiadomości na adres: reklamacje@pesport.pl

Dane:

1. Faktura
2. Krótki opis reklamacji
3. Zdjęcie/filmik przedstawiający usterkę
4. Forma oczekiwanej rekompensaty

Długość trwania gwarancji jest uzależniona od producenta oraz rodzaju produktu. W naszych ofertach najkrótszy okres gwarancyjny to 24 miesiące, natomiast najdłuższy to aż 120 miesięcy.

W razie dodatkowych pytań zapraszamy do kontaktu:

Mail: biuro@pesport.pl

Telefon: +48 71 71 50 166 (od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00)

Loga systemów płatności
X